אפרת ננר
רוצים להתייעץ?
לחצו כאן ומלאו פרטיכם

פגישת היכרות עבור אימון אישי או/ו עסקי, חינם.


    תקשורת בין אישית פעילויות

    במסגרת תקשורת בין אישית פעילויות שונות ומגוונות יסייעו לכם – ויעצימו את יכולותיכם. בין אם בהיבט הזוגי, המשפחתי או זה העסקי – יכולות תקשורת בין אישית הן חשובות ומשמעותיות לחיי היום-יום שלנו. כדי שתוכלו גם אתם לייעל יכולות אלו, ניתן ליצור קשר עם אפרת ננר, בעלת א.נ ייעוצים. ה"אני המאמין" של אפרת ננר כולל, בין היתר: יש להוקיר גם את הכישלונות וללמוד למנף אותם להצלחה; אין לסגת אלא להביט קדימה – מדובר בבחירה שלנו; התמודדות נכונה מסייעת בצמיחה לאיזון ולאיכות חיים גבוהה. 

    תקשורת בין אישית פעילויות – לקבל כלים חשובים לחיים

    על מה מתבססת הצלחה בחיים האישיים והמקצועיים? התשובה לכך הינה מגוונת, כאשר בראש ובראשונה – תקשורת ברמה גבוהה הינה המפתח לכך. חווים קשיים בזוגיות? מעוניינים ליעל את יכולותיכם כמנהלים? זהו הזמן להתעניין בכל הנוגע אל תקשורת בין אישית פעילויות שונות. כך תוכלו ללמוד באופן פעיל ומדויק כיצד לתקשר נכון – כמו גם ליישם זאת בהקדם.

    במסגרת אילו פעילויות תוכלו לרכוש את מיומנויות התקשורת הבין אישיות? החל מהרצאות וסדנאות, שירותי ייעוץ ארגוני ועד לימודי דמיון מודרך – הדרכים הן מגוונות, יעילות ויובילו לתוצאה הטובה ביותר עבורכם.

    כדי לקחת את הצעד הראשון לכך, אתם מוזמנים לפנות אל אפרת ננר ולקבל מענה מקיף בנושא. שיתוף הפעולה הפורה הוא בהחלט השלב הראשון לעבר עתיד טוב בהרבה, כאשר לאורכו תקבלו ליווי וייעוץ מהמעלה הראשונה. 

    לפנות אל גורם מוסמך

    תקשורת בין אישית הינה הבסיס לכל מערכת יחסים שלנו עם הסביבה. הן בחיינו האישיים והן בחיינו המקצועיים – עלינו להמשיך ולפתח את יכולות התקשורת שלנו. כיצד? על ידי יצירת קשר עם אפרת ננר, בעלת א.נ ייעוצים. מומחית זו מחזיקה בניסיון של 40 שנה במערכת החינוך כמורה, מנהלת ומפקחת. בהמשך דרכה, פנתה אפרת ננר לייעוץ ארגוני, אימון אישי ולאימון עסקי. לאורך השנים, היא ליוותה עשרות אנשים בתהליכי צמיחה והובילה תכניות ותהליכים להעצמה אישית, מקצועית, עסקית וארגונית.

    דינמיקה קבוצתית

    משחקי דינמיקה קבוצתית 

    משחקי דינמיקה קבוצתית הם חלק מהעצמת קבוצה וכוחם יפה במבחני הערכה למועמדים לתפקיד. במסגרת משחקים אלו, השונים בתכלית מהמשחקים ששיחקנו כילדים קטנים, נחשפים להתנהגות בסביבה חברתית. זאת, לצד היבטים רבים אחרים. על מנת להתמודד כראוי עם חווית סימולציה זו, יש להתכונן לכך היטב. לפרטים נוספים על נושא זה, יש לפנות אל אפרת ננר, בעלת א.נ ייעוצים. אפרת ננר מחזיקה בניסיון של 40 שנה במערכת החינוך כמורה, מנהלת ומפקחת. בהמשך, היא פנתה אל תחום הייעוץ הארגון ואל האימון האישי והעסקי. 

    משחקי דינמיקה קבוצתית – להתכונן היטב למבדק ולהתקבל לתפקיד

    לאורך השנים, אמרו לנו שכדי להצליח בשוק העבודה, עלינו לסיים תיכון, לקבל תעודת בגרות, להשקיע בלימודי התואר הראשון – ולנסות להתקבל למשרה איכותית ויציבה. כיום, נדמה שהדרישות משתנות כשחלק בלתי נפרד מהתאמת העובד לתפקיד הם כישורי ניהול ומנהיגות, והתאמתו לארגון ספציפי. בין אם מדובר בתפקיד בעל אופי מכירתי, אדמיניסטרטיבי ובין אם מדובר במועמדות לתפקיד בהיי טק, על מנת להתקבל למשרה – יש לצלוח את המבדק.

    חלק מרכזי במבדק זה, כולל משחקי דינמיקה קבוצתית ומשחקי NLP מיוחדים . המטרה של משחקים אלו, הם בראש ובראשונה לבחון את האופן בו משתף פעולה עם הסביבה החברתית שלו. זאת מתוך מחשבה שהתכונות שלו יבואו לידי ביטוי – וישקפו את ההתנהלות שלו גם בתפקיד. 

    על מנת להתכונן היטב למשחקי הדינמיקה הקבוצתית, יש לפנות אל אפרת ננר, מומחית בדמיון מודרך, בהכנה למרכזי הערכה ובהובלת עובדים ובהנחיית קבוצות מנהלים. בזכות שיתוף הפעולה, תדעו באילו דגשים יש להתרכז – על מנת להביע את עצמכם היטב במבדק. 

    להוביל בהצלחה

    מטרתם של משחקי הדינמיקה הקבוצתית היא לבדוק מספר תכונות אצל המועמד. כך ניתן לבחון את התאמתו לעבודה ולארגון. לסיוע מקצועי בנושא, אתם מוזמנים ליצור קשר עם אפרת ננר, בעלת א.נ ייעוצים. מומחית זו מלווה אנשים רבים בתהליכי צמיחה, ויחד איתם מובילה תהליכים להעצמה אישית, מקצועית, עסקית וארגונית.

    פגישת היכרות עבור אימון אישי או/ו עסקי, חינם.


      מידע נוסף בנושא

      דינמיקה קבוצתית משחקים

      ארגונים רבים וקבוצות שונות זקוקות לפעמים לגיבושים נקודתיים על מנת ללבן סוגיות שונות או ליצור גיבוש של עובדים או מנהלים. במקומות כאלה משחקי דינמיקה קבוצתית יכולים לעזור להם לעשות את העבודה החשובה של גיבוש הקבוצה או פיתוח וטיפוח תקשורת בין אישית ממוקדת. משחקים אלה יכולים גם להתאים למטפלים ולמנחי קבוצות שרוצים לקבל כלים נוספים על מנת ליצור את התהליכים הנדרשים מנקודת מבט נוספת ובכך לשפר ולחזק את עבודת הצוות ואת הליכי סיעור המוחות. אפרת ננר פיתחה משחקים קבוצתיים כאלה המעשירים את הדינמיקה בין חברי הקבוצה ואת סגנון העבודה בכלל.

      מה חשוב לדעת על משחקי דינמיקה קבוצתית?

      • תקשורת היא שם המשחק. בקבוצות שונות להם אנו משתייכים מגיל הילדות במשפחה בגן ובבית הספר. החיים מוליכים אותנו דרך סגנונות תקשורת שלעיתים משבשים ומקשים על דפוסי הפעולה שלנו במהלך השנים ומפריעים לנו לממש את עצמנו וליישם את היכולות שלנו לתועלתנו ולתועלת הקבוצה. אנחנו לא מצליחים להתיידד או ליצור לעצמנו את המוניטין האישיים שאנחנו רוצים וזה פוגם בשיתופי פעולה.
      • דינמיקה קבוצתית משליכה גם עלינו ועל הדימוי העצמי והביטחון שלנו בעצמנו. כשאין לנו ספק במקומנו הבטוח בקבוצה אנחנו גם מרגישים מספיק ביטחון עצמי שיכול לעזור לנו לקדם הכל. זה כרוך בחיזוקים ובהתייחסות נכונה למקומו של הפרט בקבוצה. משחקים כאלה יכולים ללבן את מערכת הקשרים טוב יותר בקבוצה קטנה, ובכך גם להבין את מקומכם בחיים ובמערכות היחסים והקשרים שפיתחתם.
      • גיבוש קבוצתי והיכולת ליצור אותו הם מהחשובות במטרות של המשחקים האלה. אנשים הפועלים בקבוצה לימודית כזו, לומדים לחיות ולהכיר את עצמם ואחד את השני ולתת אמון כזה הנדרש לקיום שת"פ בקבוצת המשימה. מכאן שלמשחקי דינמיקה בקבוצה תועלת רבה לכל ארגון הן של עובדים, הן תנועת נוער, הן בתי ספר צבא ולימודים.

      דינמיקה קבוצתית משחקים – חשיבה מקיפה ויצירתית

      בחשיבה מקיפה ויצירתית זו על מקומו של היחיד בקבוצה ועל חשיבותה של הקבוצה במעגלים השונים בחיינו מקדמת אפרת ננר ומטפחת את התהליכים הדינמיים שמרכיבים את המרקם האנושי בארגון שלכם ומתחזקים אותו. המשחקים שהיא מציעה מחזקים עוד יותר את היכולות של האנשים למלא את תפקידם ביעילות מקסימלית בקבוצה שאליה הם שייכים ובכך להגביר את שביעות רצונם משיפור היכולות שלהם.

      מאמרים נוספים
      קידום באינטרנט קידום באינטרנט