אפרת ננר
רוצים להתייעץ?
לחצו כאן ומלאו פרטיכם

פגישת היכרות עבור אימון אישי או/ו עסקי, חינם.


    ייעוץ זוגי בתל אביב

    בעת משבר זוגי, זוגות רבים פונים לטיפול זוגי בתל אביב שהפך לאפקטיבי ופופולרי מאוד. הרצון לשפר את מערכת היחסים עולה מידי פעם, הריבים הופכים להיות גדולים ומשמעותיים יותר וגורמים למצבים שכמעט ובלתי אפשרי לצאת מהם. או כך לפחות הם חושבים. בעזרת השימוש בגורם חיצוני ושלישי ומתן כלים מותאמים למצב הזוגי, ניתן להתקרב ולחזור למצב האוהב והחם שאתם מכירים. אך זה לא קורה מיד. צריך שיהיה שיתוף פעולה משני הצדדים, ורצון משותף לצלוח את הטיפול. כל עוד אלו בעיות שניתנות לשינוי מבחינתכם, הטיפול יכול להיות מאוד אפקטיבי וטוב עבורכם. אפרת ננר יעוץ, אימון והדרכה ומסייעת להמון זוגות לצאת ממשברים שונים. היא מתאימה להם טיפולים שונים, בהתאם למצבם הזוגי, וכך בונה להם מסלול יציאה מהמשבר בקלות, תוך כמה מפגשים והכוונה.  

     

    הסיבות שבגינן זוגות מגיעים לטיפול זוגי בתל אביב

    רשימת הסיבות היא ארוכה ומשתכרת וכמעט בלתי אפשרי לפרט כאן את הכל, אך ברוב המקרים יש כמה נושאים חשובים שצריך לחשוב עליהם שעולים מידי פעם בזמן משבר, למשל: מצב כלכלי קשה שהזוג נקלע אליו במהלך הזוגיות. לרוב מדובר במצב חדש וזוגי, שהם לא מכירים ולא התמודדו איתו בשניים, אלא רק כיחיד. ברגע ששניהם צריכים להתמודד עם המצב, נוצר חיכוך ותחושה לא נעימה. בנוסף, יכולים להיות מצבים יותר מורכבים, כמו: בגידה, חילוקי דעות לגבי אמונה, דרך חיים, חינוך הילדים ועוד. אלו הם הנושאים שחוזרים על עצמם בטיפול זוגי בתל אביב בקרב רוב הזוגות ויש להם פתרונות וסוגי טיפול שונים שיכולים לסייע לזוגות לחזור לתלם.

     

    ניתן להגיע לטיפול זוגי תל אביב ללא משבר?

    בהחלט. המון זוגות מגיעים לטיפול זוגי בתל אביב לא רק כאשר הם חווים משבר, אלא כדי לפתור בעיות שנולדות תוך כדי המערכת יחסים, בעקבות שינויים והחלטות שגויות שנעשו. וכל מה שהם צריכים הוא לפתור בעיה קטנה שאחריה אפשר להמשיך הלאה. טיפול זוגי יכול להתאים גם במצבים שהם יותר קלים, כשצריך גורם שלישי מקצועי שייתן נקודת מבט נוספת.

    לסיכום, אפרת ננר יעוץ, אימון והדרכה בעלת ניסיון וידע רב בלווי זוגות שמעוניינים לשפר את מערכת היחסים שלהם בכמה רמות. היא מתאימה להם סוגי טיפול רלוונטיים ומציתה את האש שלהם חזרה.

    ייעוץ זוגי בתל אביב

    credit: canva

     

    טיפול זוגי בתל אביב

    הרבה פעמים אנחנו יודעים לשים את האנרגיה בעבודה, בטיפול בילדים, במתן מענה לכל מי שזקוק לנו ורק בקשר החשוב ביותר בחיים שלנו, אנחנו לא משקיעים את כל המאמץ. ייעוץ זוגי בתל אביב נועד לזוגות אשר רוצים ללמוד אחד את השניה טוב יותר, הוא מיועד לזוגות אשר שכחו כבר מה זה להיות פשוט, חברים טובים, כמו פעם, כשהכל התחיל. תהליך של ייעוץ זוגי לוקח אתכם , ביחד עם המטפלת, למרחב שקט. שם תוכלו לדבר על כל הקשיים בפתיחות, לשתף אחד את השניה במחשבות ובלבטים ובעיקר, לצאת מחוזקים מהמסע המשותף ביחד. אפרת ננר היא מדריכה, יועצת ומאמנת אישית. ננר עבדה שנים בתחום החינוך, כך נחשפה לעומק לנפש האדם. בשנים האחרונות, עוסקת ננר במתן הדרכות בשיטת NLP ובליווי ריגשי באמצעות השימוש בטכניקות של טיפול עם דמיון מודרך. אם אתם מחפשים מענה מקצועי וליווי אשר ישפר את האופן בו אתם חווים את הזוגיות שלכם, זה הזמן.

    למה חשוב כל כך לתת זמן לעבוד על הדברים

    הזוגיות שלנו היא קשר שהתחיל באהבה, תשוקה ורומנטיקה ולאורך השנים, הפך למסגרת אשר צריכה לתת מענה לילדים, לפרנס בית ולדאוג לכך שתמיד יהיה אוכל במקרר. הרבה פעמים אנחנו כבר יכולים לשאול את עצמנו, לאן האהבה נעלמה? מה קרה לתשוקה ולחברות שהייתה שם פעם? התפקיד של ייעוץ זוגי בתל אביב, זה בשלב הראשון, ליצור מרחב סטרילי, בו תוכלו לרגע, לדבר על הדברים. אם אתם תהפכו לחברים טובים יותר אחד של השני, התחושות הטובות יקבלו ביטוי בבית ויעברו לילדים, אתם תרגישו טוב יותר בעבודה ותהיה לזה משמעות בכל תחומי החיים. אנחנו יודעים, אתם וודאי צריכים לדאוג ולטפל באינספור עניינים, אבל יש רגע בחיים בו חשוב לקחת קצת זמן לעצמכם.

    עכשיו זה הזמן לצאת לדרך

    אתם עוד תופתעו לגלות כמה דברים אפשר ללמוד, משיחה פשוטה אחד עם השניה. אם אתם רוצים להתחיל לחיות את הזוגיות שלכם מחדש, עכשיו זה הזמן לפנות דרך האתר או הטלפון למאמנת אפרת ננר ולקבל ייעוץ ראשוני.

    פגישת היכרות עבור אימון אישי או/ו עסקי, חינם.


      מידע נוסף בנושא

      ייעוץ זוגי בתל אביב

      חווים משבר? זקוקים לגורם שלישי שייתן לכם נקודת מבט חדשה, זווית רעננה שתגרום לכם לסיים את המשבר ולצאת יותר מחוזקים? היום הרבה זוגות פונים לייעוץ זוגי בתל אביב על מנת לשפר את מערכת היחסים שלהם. הייעוץ מתאים לכל זוג ובכל גיל: בין אם מדובר בצעירים בתחילת הדרך, רווקים שרוצים לבנות דרך בטוחה ונעימה עבורם לכיוון חתונה ומיסוד הקשר. וגם זוגות יותר בשלים ומבוגרים, נשואים שמעוניינים להחזיר את הניצוץ, האהבה והתשוקה, לחזק את הביטחון הזוגי ואישי גם יחד, ולפתור בעיות ופערים שנוצרו עם השנים יחד. אפרת ננר יעוץ, אימון והדרכה יכולה לעזור לכם להגיע למטרות הזוגיות שלכם בעזרת שימוש במגוון כלים טיפוליים וזוגיים.

      מתי כדאי לגשת לייעוץ זוגי בתל אביב?

      אם אתם מרגישים שאתם לא מצליחים לפתור לבד את הבעיות וזקוקים לגורם שלישי ונוסף, שייתן לכם כלים והכוונה ויעזור לכם למצוא את הדרך הנכונה לכם. ייעוץ זוגי בתל אביב כולל הרבה מאוד כלים טיפוליים ובמשך שעה שלמה, תוכלו לדבר על מה שמפריע לכם, לקבל כלים וטיפים לצאת איתם לדרך ולעבוד בצורה משותפת על כל מה שאתם מתמודדים איתו. כל זוג שמרגיש שמערכת היחסים שבה הוא נמצא עולה על שרטון, צריך להגיע לייעוץ זוגי, גם כדי להבין שזה לא קורה סתם, וזה מתרחש אצל רוב הזוגות, וגם כדי לשפר את התקשורת הבינאישית והזוגית בהמשך. 

       

      ייעוץ זוגי עם תוצאות מידיות

      בשונה מטיפול זוגי, בייעוץ זוגי בתל אביב התוצאות של התהליך הן הרבה יותר מהירות ואפקטיביות. מכיוון שבמהלך שעת הייעוץ מקבלים המון כלים פרקטיים לעבודה על המערכת הזוגית בבית, ומאפשרים לזוג לראות תוצאות על עצמם. בטיפול התהליך הוא מעט שונה, קודם כל מבינים ולומדים את הסיבות שבגינן אנחנו מתנהגים כמו שאנחנו מתנהגים ואז המטפל נותן כלי טיפול. בייעוץ מבינים את הבעיה, נותנים לה כלי לעבודה ויוצאים לדרך. שלבים הראשונים והמוקדמים יותר  ניתן לראות תוצאות מידיות והתקדמות משמעותית בקרב רוב הזוגות.

      לסיכום, אפרת ננר יעוץ, אימון והדרכה מנוסה ובעלת ידע רב בלווי זוגות והתאמת כלים טיפוליים לעבודה בכל סוגיה ומשבר.

       

      מאמרים נוספים
      קידום באינטרנט קידום באינטרנט