אפרת ננר
רוצים להתייעץ?
לחצו כאן ומלאו פרטיכם

פגישת היכרות עבור אימון אישי או/ו עסקי, חינם.


    סדנאות העצמה נשית

    סדנה להעצמה נשית

    נשים רבות גילו בשנים האחרונות את הזמן הפרטי והיעיל ביותר שהן יכולות להקדיש לעצמן על ידי סדנאות העצמה נשית בשילוב דמיון מודרך להצלחה. סדנאות אלה מוצאות בשלל צורות ודרכים למצוא את הקול הפנימי כנשים מחדש, לעמוד בכל היעדים שאנחנו מציבות לעצמנו ולהגיע לשם חזקות ושלמות יותר מבלי שהעומס יכריע אותנו ויקשה עלינו. בסדנאות כאלה המודעות גוברת בכלל, כך שאנחנו גם יכולות לבצע כל שינוי נדרש בעזרת הידע שאנחנו רוכשות שם. סדנאות אלה הן רק חלק מהכלים שאותם היא שמחה להעניק לכל מי שמבינה שלומדים כל החיים וזה רק הופך אותנו לנשים מרוצות יותר בחלקנו.

    סדנאות העצמה נשית– איך סדנאות להעצמה נשית יכולות לעזור לך?

    • אם מעולם לא עברת כל טיפול כלשהו ולא נעזרת בשיטה אחרת כדי להתרענן ולחדש את האנרגיה והכוחות שלך, זוהי דרך טובה להכיר את עצמך בזמן קצר ולהבין מה נחוץ לך להבא, ואיך אפשר למנף את היתרונות של הסדנה כדי להמשיך בדרך ההטמעה האישית לביצוע שינויים שחשבת עליהם כבר מזמן. מתחילים כאן ומקבלים כוחות רבים להמשיך הלאה לחקור ולגלות את עצמך.
    • אם את כבר מכירה את השיטות הייחודיות האלה לבצע שינויים, זהו הליך קצר וממוקד יותר מכל טיפול אחר, שעוזר לך לנסח בצורה עניינית את המטרה שלך ופותח לך פתח להבנת הצרכים האמתיים שלך. זה כמו טיפול אנרגטי עצמי שממלא לך את המצבר ושולח אותך להתמודד עם אתגר.
    • זוהי דרך נהדרת להכיר נשים נוספות כמו ולהתחבר אליהן כמקור כוח עוצמתי שיכול ללוות אותך הלאה ולחזק אות בהמשך. אין כמו לרכוש חברות טובות להמשך הדרך. כך שסדנת ההעצמה ממשיכה ללוות אותך ולעטוף אותך בכל צעד שתעשי גם כחלק מהקהילה שתיבנה בה.

    סדנאות העצמה נשית – עידוד והעצמה

    אפרת ננר מכירה היטב את הדינמיקה של ההעצמה ושל העידוד לבצע שינויים מתוך עוצמה פנימית וכך בדיוק היא בונה את הסדנאות להעצמה נשית שהיא מציעה לכן. זהו מרחב בטוח לבצע כל חקירה פנימית שלכם כדי לגלות את הכוח שלכן, והוא נשען על ידע מקצועי רב בחינוך ובניהול אנשים לביצוע שינויים ולרכישת כלים במהלך החיים. בסדנאות אלה היא מלמדת להיפטר מאמונות מגבילות ולרכוש הרגלים מעצימים וחיוביים.

     

    פגישת היכרות עבור אימון אישי או/ו עסקי, חינם.


      מידע נוסף בנושא

      סדנאות העצמה לנשים

      אתן חושבות דיי הרבה זמן להתחיל ולברר לגבי סדנאות העצמה נשית מהמון סיבות. אחת מהן לחזק את תחושת הביטחון האישית, להרגיש שמחה, רגועה, נאהבת, מעניקה וטובת לב. ככל שתחזקו את התחושות הפנימיות שלכן, כך תוכלו להגשים את עצמכן, את החלומות, השאיפות והייעוד שלכן. היום קיימות סדנאות שונות ומגוונות, כל אחת מתעסקת בנושאים שונים ומומלץ לברר על אילו נושאים אתן מעוניינים לעבוד. אפרת נגר יעוץ, אימון והדרכה מציעה לכן להגיע לסדנאות מעצימות לנשים שהיא מעבירה, תוך שילוב שיטות טיפול שונות, מגוונות, שיאפשרו לכן לפתוח את המחשבות, הרגשות והלב ולעבור תהליך שינוי משמעותי.

      מה תקבלו בסדנאות העצמה נשית?

      מי שתבחר להגיע לסדנאות העצמה נשים תתחיל המסע עוצמתי, מסע של צמיחה אישית, נפשית, כלכלית ומקצועית. הסדנה מאוד אינטימית, ממוקדת ומאפשרת לכל מתאמנת לבטא את כל הסוגיות שלה, ולעבוד עליהם יחד עם נשים נוספות. כשכל אחת משמיעה את הקשיים והאתגרים שלה, הרבה יותר קל לחשוב על פרופורציות. השיח יכול להיות בכל תחום: זוגי, קריירה, בחירת עבודה, פיטורים, דילמות ועוד. ככל שתחשפו יותר ויותר ממה שאתם מתמודדים איתם, כך תוכלו לאפשר לנשים אחרות בקבוצה ללמוד מכן ובנוסף, אתן תוכלו ללמוד מהן. בסדנה יש תחושה של הפריה הדדית, וכך נולדת תחושת העצמה הנשית הייחודית.

       

      הסדנאות חשובות לכל אישה

      הרבה נשים נכנסות לתוך מסגרת של עבודה ומסלול מאוד מהודק ומוקפד של משפחה, בית וילדים והן שוכחות מעצמן. מהרצונות, החלומות והשאיפות שלהן. הבחירה ללכת לסדנאות העצמה נשית יכולות לשנות להן לגמרי את החיים. מנשים שהיו דואגות כל הזמן לבית ולחיי המשפחה, הן ימשיכו להיות כאלה אך גם ידאגו לדברים נוספים שהן זנחו מאחור מכל מיני סיבות. הסדנאות מאפשרות להן לראות את הדברים בצורה שונה, בפרופורציות, הן מחזקות אותן לבחור בעצמן ובדברים שהן מעוניינות לעשות ובכך הן יוצאות לחיים חדשים, חיים שהן כל כך חלמו עליהן ולא ידעו איך לעשות את הצעד.

      לסיכום, אפרת נגר יעוץ, אימון והדרכה בעלת ידע וניסיון רב בקיום סדנאות מעצימות לנשים, ומעבירה המון כלים טיפוליים וידע מקצועי שיסייעו לנשים לצאת בסיום התהליך הרבה יותר מחוזקות.

      מאמרים נוספים
      קידום באינטרנט קידום באינטרנט