אפרת ננר
רוצים להתייעץ?
לחצו כאן ומלאו פרטיכם

פגישת היכרות עבור אימון אישי או/ו עסקי, חינם.


    סדנאות העצמה לנוער

    סדנת העצמה לנוער

    כדי להתגבר על משברים אישיים שאנחנו מכירים בגיל ההתבגרות לא תמיד מספיק לדבר עם ההורים ועם החברים. יש גם דרך נוספת שכוללת סדנאות העצמה לנוער. בסדנאות אלה הנוער פוגש חברים שיכולים ומוכנים לדבר על הקשיים שלהם וללמוד כלים חדשים כדי להתמודד עם אתגרי גיל הזה. מכיוון שידוע שחיים מודרניים מזמנים לנו קשיים מורכבים יותר מאשר פעם, גם לכך יש מענה מצוין באמצעות ליבון בעיות ולמידה של העידן הזה על כל המורכבות שלו. עידוד מודעות עצמי והיכרות עם העוצמות עוזרים להם לצאת מוכנים יותר לחיים וזה בדיוק מה שאפרת ננר מכוונת אליו בסדנאות שלה.

    היתרונות של סדנאות העצמה לנוער

    • אין דבר מועיל יותר נקודתית מאשר לעזור לבני נוער להכיר את עצמם בצורה ממוקדת ועניינית, כדי שיוכלו להשתמש בזה בצורה מעשית בחיים שלהם. לא לכולם יש את מי לשאול משום שהם מנותקים ברוב המקרים מההורים שלהם, מטבע הדברים, ומתקשים להאמין שיש מבוגרים שיכולים להבין אותם. סדנה כזאת מעצימה את המסוגלות של בני הנוער ועוזרת להם להבין שאפשר להתמודד עם קשיים ושהם זמניים ברוב המקרים כך שבכוחם ללמוד מהם ולהמשיך הלאה.
    • זהו גיל שבו רוצים לדעת כאן ועכשיו ולחוויות שעוברות עליהם עוצמה חזקה זהו גיל שבו דברים נלמדים מהר והופכים להיות חלק מבניית האישיות ונקודת המבט יכולה להשתנות במהירות לכן, בדיוק עכשיו כדאי לעזור להם ללבן סוגיות שונות שאין להם עם מי לדבר עליהן או שהם רוצים לקבל עליהן חוות דעת נוספת.
    • בסדנה כזאת נוצרת אווירה תומכת שאי אפשר למצוא במקרים אחרים בבית הספר או בבית, ששם התחרות קשה והלחצים החברתיים מונעים מהם לדבר ולבקש עזרה בהתמודדות אישית. כך שטוב שיש להם מקום לדבר על זה ולקבל כלים.

    סדנת העצמה לנוער – אמון ואמונה ביכולות

    מתן אמון והרבה אמונה ביכולת האנושית להשתפר ולשנות לטובה הם הבסיס של כל מה שאפרת ננר בונה בקריירה שלה כבר שנים. זה נכון הן במערכת החינוך שבה עבדה עשרות שנים והן כעת כשהיא עוסקת בתהליכי שינוי ואימון לחיים טובים יותר. המוטו שלה הוא להגיע לאנשים כשהם רוצים לשנות ולהאמין בכוחם לעשות זאת, בעזרת הכלים והשיטות שפיתחה למענם ושהוכחו כבר שנים כיעילים.

     

    פגישת היכרות עבור אימון אישי או/ו עסקי, חינם.


      מאמרים נוספים
      קידום באינטרנט קידום באינטרנט