אפרת ננר
רוצים להתייעץ?
לחצו כאן ומלאו פרטיכם

פגישת היכרות עבור אימון אישי או/ו עסקי, חינם.


    ייעוץ מקצועי לבעיות שינה

    בשנים האחרונות אנחנו עדים לתופעה מדאיגה. עוד ועוד מדווחים על בעיות בשינה וקשיי הירדמות. תופעות של לחץ, חרדה ודיכאון, כבר מזמן הפכו למגיפה עולמית. טיפול בהפרעות שינה בהחלט יכול לעזור גם לכם לישון טוב יותר. אנחנו יודעים, אם אתם סובלים מנדודי שינה קשים, לפעמים זה נדמה כאילו הבעיות נמצאות כאן כדי להישאר וכאילו לעולם המצב לא ייראה טוב יותר. אבל האמת היא כי ישנן דרכים להקל על התחושות הקשות ולעזור לכם לישון הרבה יותר טוב. אם אתם מעוניינים לשפר את החיים שלכם עוד היום, זה הזמן להמשיך לקרוא את המאמר הבא.

    מה הגורמים השכיחים לקשיי שינה והירדמות

    כמובן, כל אדם הוא קצת אחר, אבל אם נוכל להצביע על הגורם המשמעותי ביותר המוביל לקשיים בשינה, הרי שלחץ וחרדה יקבלו מקום משמעותי במשוואה. טיפול בבעיות שינה הוא הרבה פעמים, מתחיל בניסיון להבין מה הפחדים והחרדות אשר מונעים שינה טובה. אצל אחד זה יכול להיות החשש מהמצב הביטחוני, אצל אחרת החשש מכסף, אצל אדם שלישי התחושה כי הוא לעולם לא יצליח להגשים את המטרות שלו וכן הלאה. טיפול בבעיות שינה דורש מאיתנו לרדת לעומק התודעה ולנסות להבין האם הפחדים שלנו והחרדות מוצדקים? או אולי מדובר על מחשבות אותן אפשר לשנות, כדי להצליח וליהנות מחיים טובים ונעימים יותר?
    טיפול בבעיות שינה לעיתים כולל שימוש בטכניקות שונות, אשר משתמשות בשפה, על פי שיטת NLP, כחלק מהדרך לשנות את אופן הפעולה של המחשבות שלנו, להסית אותן למקום חדש ובדרך הזו לשנות גם את התודעה שלנו.

    מגיע לכם לישון יותר טוב, אתם לא חייבים לחיות עם קושי

    שינה לא טובה בלילה היא אחד הגורמים להתפתחות של מחלות, היא מעצימה קשיים בחיי היום, יום והיא מעלה את רמות הורמון הקורטיזול בדם, הורמון החרדה, כך שפעמים רבות, עם עייפות גדולה, מגיעות עוד ועוד חרדות. טיפול בבעיות שינה יכול לשפר את הבריאות הנפשית והפיזית שלכם. אפרת ננר היא מאמנת בשיטת NLP, מומחית בטיפול באמצעות דמיון מודרך. לקבלת מענה, אתם מוזמנים ליצור קשר ולקבל ייעוץ אישי עוד היום.

    פגישת היכרות עבור אימון אישי או/ו עסקי, חינם.


      מאמרים נוספים
      קידום באינטרנט קידום באינטרנט