אפרת ננר
רוצים להתייעץ?
לחצו כאן ומלאו פרטיכם

פגישת היכרות עבור אימון אישי או/ו עסקי, חינם.


    שינוי דפוסי חשיבה 

    שינוי דפוסי חשיבה הינם התוצאה הישירה של דמיון מודרך – המוכר גם בתור nlp. רבים מאתנו מתמודדים עם קשיים בתחום האישי-רגשי או בתחום המקצועי. כך או כך, לקשיים אלו השלכות ישירות על ההתנהלות היום-יומית שלנו, כמו גם על החסמים שאנו מציבים בפנינו. על מנת להסיר את החסמים, ולשפר את התקשורת הבין אישית שלנו, מומלץ לפנות אל אפרת ננר, בעלת א.נ ייעוצים. מומחית זו מאמינה כי יכולת הקשבה והכלה הן הכרחיות לצמיחה ולהצלחה – וניתן ללמוד זאת. במסגרת ההרצאות והסדנאות שהיא מעבירה, תוכלו לרכוש את הכלים הללו.

    שינוי דפוסי חשיבה באמצעות דמיון מודרך 

    ככל שאנו מתבגרים, כך אנו מבססים דפוסי פעולה וחשיבה שעלולים להרע לנו. בין אם מדובר בעבודה, בזוגיות, קשרים עם המשפחה או עם עצמנו – אופן ההתנהלות שלנו לא בהכרח מיטיב עמנו ועם הסובבים אותנו. עם זאת, ניתן להתמודד עם המצב היטב. זאת כאשר שינוי דפוסי חשיבה באמצעות דמיון מודרך הוא הפתרון. 

    דמיון מודרך, או – ניתוב לשוני פיזיולוגי, הינו מודל מוכר של תקשורת בין אישית כמו גם תוך אישית. במילים אחרות, שיטה זו מאפשרת למודרך ללמוד על עצמו ועל סביבתו, ובהתאם לכך להגיב באופן יעיל ומיטיב. 

    חוויתם בעבר אירוע מצער, והוא עדיין מלווה אתכם כיום? מתמודדים עם זוגיות מורכבת ואינכם יודעים כיצד לתקן את התקשורת ביניכם? קודמתם לתפקיד חדש בחברה ומעוניינים לשפר את יכולות הניהול שלכם? דמיון מודרך הוא למעשה אמצעי להשגת מטרה, ובאמצעותו תוכלו להשיג כל יעד בהצלחה. כלומר, על ידי כך שאתם רותמים את המוח שלכם למחשבות רצויות – תוכלו להתמודד עם כל מצב היטב. 

    לשנות את יכולות התקשורת לטובה

    שיטת דמיון מודרך הינה מודל מומלץ לשינוי תת-המודע שלנו – ולשינוי באופן ההתנהלות שלנו. באמצעות שיטה זו נוכל להגיע למצב של רגיעה, ולאפשר למוח שלנו לנוח מעט, ולבנות מחדש את יכולת התקשורת שלנו עם עצמנו ועם הסביבה שלנו. למידע נוסף, אתם מוזמנים לפנות אל אפרת ננר, בעלת א.נ ייעוצים. 

    פגישת היכרות עבור אימון אישי או/ו עסקי, חינם.


      מאמרים נוספים
      קידום באינטרנט קידום באינטרנט