אפרת ננר
רוצים להתייעץ?
לחצו כאן ומלאו פרטיכם

פגישת היכרות עבור אימון אישי או/ו עסקי, חינם.


    איך מטפלים בבעיות שינה

    אם אתם קוראים את המאמר הזה, אנחנו רק יכולים להניח כי זו כבר תקופה ארוכה שאתם סובלים מנדודי שינה קשים, אשר מאיימים על חייכם. חוסר שינה יכול להוביל להתפחות של מחלות, הוא גורם לעליה בתחושות של חרדה ודיכאון והוא כמובן, מפחית את הפרודוקטיביות שלכם בעבודה ומונע מכם לחיות את החיים שלכם במלואם, כמו שהייתם רוצים לחיות אותם. הפרעות שינה אצל מבוגרים, לצערנו, הפכו בשנים האחרונות לתופעה שכיחה יותר ויותר. במאמר הבא נדבר על התופעה בהרחבה ונדון באופנים בהם ניתן לטפל בקושי. אנחנו יודעים, אם אתם כבר סובלים מנדודי שינה תקופה ארוכה, אתם עלולים לחשוב בטעות כי לעולם לא תצליחו להתגבר על הקשיים ולשנות את המשוואה. אבל האמינו לנו כי קיימת דרך אשר תאפשר לכם פשוט לחיות חיים הרבה יותר טובים ונעימים. על הכל נדבר בהרחבה ממש עכשיו.

    מה הגורם אשר מונע מאיתנו לישון ואיך מטפלים בו

    זה אולי נשמע כמו תחום אשר לא נוגע לבעיות שינה, אבל אנחנו יכולים לראות כי עליה בתחושות של לחץ וחרדה, מגבירות את קשיי השינה. מה הגורמים המביאים אותנו לחרדה בחיי היום יום? זו יכולה להיות עבודה אינטנסיבית הדורשת מכם לעמוד באתגרים משמעותיים, אלו יכולות להיות נסיבות החיים, המצב הביטחוני וכן הלאה. קשיי שינה אצל מבוגרים, הם בדרך כלל תוצאה של נטייה גנטית, מי שלכתחילה קשיים רגשיים קיבלו אצלם ביטוי דרך שינה מועטה, בשילוב עם פחדים וחרדות המגיעים דרך מאורעות החיים. בשביל לטפל במה שהוא בעיות שינה אצל מבוגרים, עלינו לצלול אל תת המודע ולנסות להבין, האם הפחדים והחששות הם בעלי בסיס אמיתי? האם אפשר לשנות את החשיבה ודרכה, לשפר את איכות השינה?

    לקבל הדרכה וליווי לאורך התהליך

    מצוקה מהסוג הזו דורשת ליווי והדרכה, זה קשה להתגבר על קושי מהסוג הזה לבד לחלוטין. לכן, אפרת ננר, מאמנת אישית, המאמנת בשיטות של דמיון מודרך ו NLP, עומדת כאן לרשותכם. כעת, אתם יכולים לעשות את הדרוש כדי לחיות טוב יותר ופשוט, כדי לישון הרבה יותר טוב. אתם לא צריכים עוד לעמוד לבד אל מול הקושי, יש כאן מי שנמצאת פה בשביל לעזור.

    פגישת היכרות עבור אימון אישי או/ו עסקי, חינם.


      מאמרים נוספים
      קידום באינטרנט קידום באינטרנט