אפרת ננר
רוצים להתייעץ?
לחצו כאן ומלאו פרטיכם

פגישת היכרות עבור אימון אישי או/ו עסקי, חינם.


    כמה מילים על ההגיון מאחורי שיטת דימיון מודרך

    אם אתם מרגישים שיש משהו שכמו 'תוקע אתכם', אם אתם מרגישים כי קיימת האפשרות לחיות חיים מלאים יותר ומאושרים יותר, אבל אתם פשוט לא מוצאים את הדרך לשם, הרי שיש לכם כעת למי לפנות. אפרת ננר היא יועצת, מאמן ומדריכה לצמיחה רוחנית ואישית. בזכות שימוש בטכניקות שונות, החל מטיפול בשיטת NLP וכלה בשימוש בטכניקות של דמיון מודרך להצלחה, היא מאפשרת למטופלים לצאת מהטיפול אחרת ולהתחיל לחיות את החיים שלהם במלואם. אם מדובר על תחום בו תמיד התעניינתם אבל אתם לא בטוחים האם מדובר על מה שמתאים גם לכם, אנחנו כאן כדי להסביר לכם הכל.

    למה דווקא דימיון מודרך 

    מחקרים מוכיחים, כי חלק משמעותי מהאמונות שלנו והתפיסות שלנו בנוגע לחיים שלנו, התעצבו בין השנים אפס לשבע. באותן השנים, בלי להיות מודעים לכך, ספגנו כל מיני 'אמיתות', מהקרובים אלינו, הורים, סבא וסבתא, מורים וחברים, אשר עיצבו את מי שאנחנו היום. זו יכולה להיות ילדה אשר נאמר לה כי היא ביישנית ולכן גם בגיל שלושים היא מרגישה חוסר ביטחון כאשר היא נדרשת להציג פרזנטציה בעבודה, זה יכול להיות מי שאמרו לו כי הוא 'פרא אדם' וכי 'לעולם לא תצליח ללמוד ולעולם לא יצא ממך משהו'. אלו כמובן דוגמאות בודדות, אבל אנחנו בטוחים כי כל אחד מהקוראים, יכול לחשוב ממש עכשיו, על סיטואציות בהן הוא ספג רעיונות ומחשבות אשר מונעות ממנו להתקדם ולהגיע למלוא הפוטנציאל שלו. אחת הדרכים להתמודד עם אותן אמיתות קשות הוא על ידי שימוש בכלים שונים, כמו דמיון מודרך .

    מה זה בדיוק דמיון מודרך

    במהלכו של דמיון מודרך בדרך להצלחה, המטופל נכנס למצב מדיטטיבי, כך, בליווי הדרכה מקצועית, הוא יכול כמו להחדיר לתת המודע אמיתות חדשות. באופן הזה, הוא יכול כמו לתרגל לחשוב כי ישנם דברים שאפשריים עבורו, גם אם עד היום הוא לא האמין כי הם אפשריים, הוא יכול לראות איך הטיפול משפר את הפרודוקטיביות שלו, את תחושת החיוניות ועוד. אם הדבר מעניין אתכם, אפרת ננר היא האדם אותו אתם מחפשים. לפרטים, צרו קשר עוד היום.

    פגישת היכרות עבור אימון אישי או/ו עסקי, חינם.


      מאמרים נוספים
      קידום באינטרנט קידום באינטרנט