אפרת ננר
רוצים להתייעץ?
לחצו כאן ומלאו פרטיכם

פגישת היכרות עבור אימון אישי או/ו עסקי, חינם.


    מהו טיפול בחרדות

    מה אלו חרדות? במקור מדובר על מנגנון קדום אשר תפקידו היה לשמור עלינו, בני האדם, בחיים. נסו לחשוב על זה כך, אם אדם רץ ביער סבוך, מנסה להתחבא מממותה או כל בעל חיים מאיים אחר, הוא יחוש חרדה, זו התחושה אשר תעזור לו למצוא את הכוח להתחבא, לברוח, להימלט על נפשו. אבל אנחנו היום, חיים בעידן קצת אחר. בניגוד לימיו של האדם הקדמון, אז הוא נדרש להתגונן מפני אינספור איומים, הרי שהיום אנחנו חיים במציאות בה אנחנו עלולים לחוש תחושות של חרדה, אבל כאלו אשר לא בהיכרח משקפות מציאות אובייקטיבית. פחד במה, חרדה מנושאים הקשורים לכסף, הפחד שמא לא נצליח לקיים מערכות יחסים תקינות ועוד, אלו רק חלק מהחרדות והמעמסה הריגשית, אותה רבים סוחבים בשנים האחרונות. טיפול בחרדות NLP, יכול לסייע בהפחתה של תחושת אי הנוחות ולסייע בתהליכי החלמה וריפוי. רוצים לשמוע איך? אנחנו מתחילים עכשיו.

    המוח שלנו צריך ללמוד לחשוב אחרת

    הרבה פעמים נדמה לנו כאילו אנחנו יודעים איך לנתח את המציאות בעין אובייקטיבית, אבל האמת היא שקצת כמו בסיפורי הילדים, הכל תלוי במשקפיים אותם אנחנו בוחרים להרכיב. יכול מאוד להיות שאם רק נלמד לשנות את הסיפור, אם רק נלמד לשנות את השפה בה אנחנו משתמשים כדי לתאר מאורעות, כדי לצפות את העתיד, התחושות הקשות ייפחתו לאורך הזמן בהדרגה. טיפול בחרדות, מתמקד בשפה. הניסיון הוא ללמוד כמו 'לדבר מחדש', כדי להצליח ולהפוך את המשקפיים אותן אנחנו מרכיבים, למשקפיים אחרות.

    אנחנו מדברים על תהליך ארוך אבל משמעותי

    בשביל להגיע לתוצאות, עלינו ללמד את המוח איך לחשוב מחדש. מדובר על תהליך מורכב אשר עלול לקחת פרק זמן ארוך. אם אתם רוצים לראת תוצאות כתוצאה מקבלת טיפול בחרדות , חשוב לבחור באיש המקצוע הנכון, מי שידע איך לתת לכם את הטיפול הטוב ביותר, המותאם אישית לצרכים ולאתגרים עימם אתם מתמודדים באופן אישי. בשביל זה בדיוק עומדת לרשותכם המדריכה והמאמנת אפרת ננר. יוצאת מערכת החינוך, עם ניסיון של שנים ארוכות בטיפול וליווי, אשר כעת, עוסקת במתן ליווי והדרכה בשיטת NLP. לפרטים, מוזמנים ליצור קשר.

    פגישת היכרות עבור אימון אישי או/ו עסקי, חינם.


      מאמרים נוספים
      קידום באינטרנט קידום באינטרנט