אפרת ננר
רוצים להתייעץ?
לחצו כאן ומלאו פרטיכם

פגישת היכרות עבור אימון אישי או/ו עסקי, חינם.


    רינה מגן – ר.מ. אדריכלות ועיצוב

    עבור: לכל מאן דבעי

    מאת: רינה מגן – ר.מ. אדריכלות ועיצוב

    הנדון: ייעוץ עסקי אצל אפרת ננר

    שלום רב!

    אחרי שבע שנים מאז שפתחתי את משרד האדריכלות "MAGEN" הבנתי שכדי לבסס את העסק ולהביאו לדי צמיחה עלי ללמוד ניהול. בכוונתי היה להרשם לתואר שני בניהול או להעזר  ביעוץ ופיתוח מנהלים , מסגרת אותה הציעה אפרת ננר.

    בחרתי לעבור את תהליך הפיתוח הארגוני והנהולי אצל אפרת ננר.  הייעוץ העסקי שעברתי אצל אפרת תרם  רבות לפיתוח העסק ולתפקודי כמנכ"לית ומנהלת.

    פיענוח השאלון לאבחון אפיוני הנהול  אותו מלאתי, זיהה את הקושי ואת החוזקות שלי בניהול בכלל ובניהול קונפליקטים בפרט. ההנחיה היתה ברורה, נעימה ועצמתית. רכשתי כלים שיכלתי ליישמם מייד ולהנות מהר מהתוצאות.

    בנוסף בחנו יחד את יעילות כוח האדם במשרד. הבנתי את המהלכים הגלויים והסמויים בקרב העובדים, בינם לבין עצמם ובינם לביני. קבלתי המלצות וכח לעשות שינויים מרחיקי לכת.

    נסחתי בעזרת אפרת את דרישות התפקידים מחדש, כאלה שיתאימו לצרכי העסק ולכיוון אותו אני רוצה לאמץ בעתיד וכך למצוא צוות מתאים ויעיל למשרד. במיוחד שיניתי את הניהול האדמיניסטרטיבי. מיניתי מנהלת המשרד במקום המזכירה שהיתה והעברתי לאחריותה את כל המנהלה, בתוך המשרד ומחוצה לו.  בכלל זה תפקידים שאני או עבדים אחרים בצעו.

    כיום יש לי מנהלת משרד בעלת "ראש גדול" לוייאלית וחרוצה מאד עד כדי הכלת כל המטלות הנדרשות ומעבר לכך. היא מתאימה לאישיות שלי ומשלימה אותי. בשל האפקטיביות שלה, הצלחתי לחסוך בעובדת  וכך הושג שיפור משמעותי בארגון העבודה במשרד, בחיסכון בהוצאות בתפקודי כמנכ"לית בפרט.

    הייעוץ שקבלתי היה עתיר ידע וניסיון ובנוסף לקח בחשבון את האופי שלי והותאם בדיוק לצרכיי. הוא היווה עבורי נקודת מפנה והעלה את העסק  על נתיב חדש, יעיל  הרבה יותר וחדשני וכל זאת במהלך של שלושה וחצי חדשים.

    אני מברכת על כך שבחרתי את הליווי העסקי עם אפרת וממליצה מאוד לכל עסק לעבור ייעוץ וליווי עסקי דומה.

    בכבוד רב,

    רינה מגן – ר.מ אדריכלות ועיצוב

    פגישת היכרות עבור אימון אישי או/ו עסקי, חינם.


      מאמרים נוספים
      קידום באינטרנט קידום באינטרנט