אפרת ננר
רוצים להתייעץ?
לחצו כאן ומלאו פרטיכם

פגישת היכרות עבור אימון אישי או/ו עסקי, חינם.


    מגוון דרכים לטיפול בחרדות

    אנחנו בדרך כלל לא חושבים על כך, אבל האמת היא כי לכל אחד מאיתנו יש שורה של 'פרדיגמות', מחשבות איתן הוא מסתובב בעולם ואלו מכתיבות את חייו. נכון, ברגע הראשון זה נשמע קצת מוזר, הרי על פניו, אנחנו חיים במציאות בה יש כוחות גדולים המכתיבים את החיים של כולנו. אבל האמת היא כי אם תכנסו עמוק פנימה, לתת המודע שלכם, תגלו מהר מאוד כי ישנן כל מיני מחשבות אשר מונעות מכם לחיות את החיים שלכם במלואם. זו יכולה להיות מחשבה כי אם לא תהיה לכם עבודה מסודרת בתור שכירים לא תרוויחו מספיק כסף, זו יכולה להיות המחשבה כי ישנם דברים בהם אין לכם כישרון ואתם לא יכולים לעשות אותם. בדרך כזו או אחרת, אתם למעשה מצמצמים את האפשרויות שלכם ומבצעים רק את הפעולות אשר עולות בקנה אחד עם האמיתות שנמצאות אצלכם בראש. התפקיד של שיטת ה NLP הוא להצליח, באמצעות טכניקות וכלים טיפוליים שונים, להגיע לשורש המחשבות הטורדניות הללו ולשנות את הסיפור שלכם כדי שיהיה לו סוף קצת אחר, ונכון עברכם.

    כמה מילים על עיקרי השיטה

    הרעיון הבסיסי הוא שהשפה שלנו היא זו שמבטאת ומכתיבה את המחשבות שלנו. במילים אחרות, הרי שאם נשנה את האופן בו אנחנו מדברים, נוכל לשנות את המחשבות שלנו ולנסח מחדש את מציאות חיינו. ברגע הראשון זה נשמע די פשוט לא? אז זהו, שכמובן, זה לא כל כך קל לשנות מהיסוד תפיסות ומחשבות אשר מלוות אותנו לאורך כל כך הרבה שנים. בדיוק בגלל זה, בשביל להצליח לעבור טיפול באמצעות שיטה זו  חשוב לבחור במאמנת מקצועית, אשת מקצוע עם ההכשרה המתאימה, אשר תאפשר לכם להגיע לתוצאות הטובות ביותר עבורכם.

    כמה מילים על אפרת ננר

    אם אתם מחפשים את מי שמכירה את השיטה על בוריה, אם אתם רוצים ליהנות מטיפול אשר יכול להביא אתכם להצלחה בכל תחום, הרי שכעת יש לכם את הכתובת. א. ננר התחילה את דרכה בעולם החינוך והיום, מביאה את התובנות והידע שלה על נפש האדם והתנהגותו, דרך הטיפול בחרדות.
    לפרטים ולייעוץ אישי, צרו קשר.
    0509282798

    פגישת היכרות עבור אימון אישי או/ו עסקי, חינם.


      מאמרים נוספים
      קידום באינטרנט קידום באינטרנט