אפרת ננר
רוצים להתייעץ?
לחצו כאן ומלאו פרטיכם

פגישת היכרות עבור אימון אישי או/ו עסקי, חינם.


    סדנאות שירימו אתכן ויגרמו לכן להרגיש מעולה

    אנחנו הנשים, לא תמיד יודעות לקחת קצת זמן לעצמנו. אנחנו יודעות להיות שם עבור כולם. אנחנו יודעות לתת לכל אחד מהילדים את הכריך הנכון לבית הספר, אנחנו יודעות למלא אחר המשימות שלנו בעבודה, אבל מתי בפעם האחרונה לקחנו את עצמנו למשהו שהוא רק שלנו. במקום בו אנחנו לא מאפשרות לעצמנו להתפתח, להשתנות וללמוד, אנחנו לא יכולות להפוך את החיים שלנו לגרסה הטובה ביותר שלהן. באופן מפתיע, דווקא נשים, מי שעל פניו יש להן חיבור עמוק ומיידי לאינטואיציה ולתחושות הבטן, כמו לא נותנות לעצמן את ההזדמנות ללמוד אותן לעומק ולהתחבר לעצמן באמת. סדנאות העצמה נשית נועדו בראש ובראשונה כדי לתת לך וחברותייך הזדמנות ללמוד את עצמכן טוב יותר.
    אפרת ננר היא מדריכה, מאמנת ויועצת, העוסקת בטיפול בשיטת NLP ועל ידי דמיון מודרך. במהלך הסדנה, תקבלו הזדמנות להציץ אל תוך תת המודע שלכן וללמוד את עצמכן מחדש. זאת במטרה להביא לשינוי, אפילו קטן בחיים שלכן, כדי שבסוף התהליך, תרגישו הרבה יותר טוב.

    הסדנה מייצרת מרחב מוגן בו הכל מותר

    אחד האתגרים שלנו, הנשים, הוא להרשות לעצמנו להאמין שמותר לנו הכל. סדנאות להרגשה טובה לנשים נולדו במטרה לאפשר לנשים להיכנס למרחב בטוח, סטרילי, מוגן, שם את יכולה לדבר על כל נושא ולהציף כל קושי. הליווי של המדריכה, השיתוף עם חברות הקבוצה ועוד, כל אלו הופכים את התהליך הריגשי בתוך הסדנה למשהו שישאר צרוב בתודעה עוד שנים ארוכות. לפעמים, כל מה שאנחנו צריכות בשביל לעבור שינוי משמעותי, זה לקחת לעצמנו רגע בזמן. בלי הריבים של הילדים, הטלפונים מהעבודה ושלל טרדות היום, יום. לפעמים, כל שאנחנו צריכות זה רגע לעבד את המחשבות שלנו, כדי לצאת עם תובנות מדויקות ונכונות יותר עבורינו.

    לפרטים נוספים, יש למי לפנות

    כאמור, מנחת הסדנאות אפרת ננר, היא מאמנת מנוסה, אשר מטפלת בנשים וגברים בתחומים שונים וגם מעבירה סדנאות העצמה. מדהים לראות איך בכל סדנה, עוד ועוד נשים, מעניקות לעצמן את ההזדמנות להרגיש ולנשום מחדש. אם את רוצה לעבור חוויה חד פעמית ומשמעותית, עכשיו את מוזמנת לפנות ולקבל ייעוץ אישי.

    פגישת היכרות עבור אימון אישי או/ו עסקי, חינם.


      מאמרים נוספים
      קידום באינטרנט קידום באינטרנט