אפרת ננר
רוצים להתייעץ?
לחצו כאן ומלאו פרטיכם

פגישת היכרות עבור אימון אישי או/ו עסקי, חינם.


    מזה טיפול בחרדות

    לפעמים כל מה שאנחנו צריכים בשביל להצליח להגשים ולממש את הפוטנציאל שלנו במלואו, זה אדם אחד שידע איך לדחוף אותנו קדימה. הרי על פניו, אנחנו עלולים בטעות לחשוב כי ישנן מחשבות אשר ילוו אותנו לאורך כל החיים ולא ישתנו לעולם. האמת היא מורכבת יותר. בזכות ליווי של מטפל NLP מומלץ, אנחנו בהחלט יכולים להגיע ליעדים חדשים בהצלחה. בשביל להבין מה זה NLP, מה תפקידו של המטפל ואיך השיטה יכולה לשנות את החיים שלכם, המטופלים, מהקצה לקצה, אנחנו מציעים לכם להמשיך לקרוא את המאמר הבא.

    מה זה בכלל טיפול בשיטת NLP

    אם נחשוב על זה וננסה להתחקות אחרי המחשבות שלנו, נגלה כי חלק משמעותי מהמחשבות שלנו, מקורן באמיתות אשר חדרו למוחינו בגילאים צעירים, כאשר היינו ילדים רכים בשנים. אלו יכולים להיות משפטים של ההורים: בלי עבודה מסודרת לא יהיה לך כסף, אלו יכולים להיות משפטים של מורים או מחנכים, אשר הסבירו לנו כי אנחנו טובים בדבר אחד אבל לא בהיכרח טובים במשהו אחר. השיטה, שיטת הטיפול NLP, היא טכניקה אשר מאפשרת לנו לחקור את התודעה שלנו ולהשתמש בשפה בתור כלי אשר יש בכוחו לשנות את המציאות בתוכה אנחנו חיים. במילים אחרות, אם אתם רוצים לחיות את החיים שלכם במלואם, אם אתם רוצים להרגיש תחושה של סיפוק והגשמה, הרי שכעת, שיטת הטיפול הזו יכולה להוביל אתכם בדרך להגשמת אותם היעדים. מטפל NLP  הוא מי שיודע לחדור את המגננות של המטופל ולעבוד ביחד איתו, כדי שמציאות חייו תיראה אחרת לחלוטין בסופו של דבר.

    למה זה כל כך חשוב לבחור במטפל מצויין

    מטפל NLP הוא בראש ובראשונה מי שיש לו את היכולת להכיר בנפש האדם ובקשיים והמורכבות איתם מתמודדים אנשים שונים בדרך להגשמה של מטרות וחלומות. מטפל מצויין ידע איך לדבר אליכם בשפה שלכם, לראות את האתגרים הצפויים שלכם ולעזור לכם להיות אתם עצמכם, בגרסה הטובה ביותר שלכם.
    אפרת ננר היא מדריכה ומטפלת בשיטת NLP כבר שנים רבות. הניסיון הרב שלה והכישרון הטבעי שלה בתחום, מאפשרים לה לראות אתכם כמו שאתם ולהביא אתכם קדימה, יד ביד.

    פגישת היכרות עבור אימון אישי או/ו עסקי, חינם.


      מאמרים נוספים
      קידום באינטרנט קידום באינטרנט