אפרת ננר
רוצים להתייעץ?
לחצו כאן ומלאו פרטיכם

פגישת היכרות עבור אימון אישי או/ו עסקי, חינם.


    הפעלות יצירתיות לטיפול

    לאורך שנים, ניסו חוקרים ומומחים לשים את האצבע, לנסות להבין, מה הדבר אשר יכול לגרום שינוי משמעותי בתוך פרק זמן קצר. שיטת הטיפול NLP היא שיטה אשר מזמן הפכה פופולארית בארץ ובעולם כולו. העיקרון של השיטה מתייחס לכך שרבים מאיתנו, מחזיקים בראש מחשבות ואמונות, אשר לא בהיכרח משרתות אותנו בחיי היום, יום. על ידי שימוש בשפה נכונה, בליווי של מי שמכירה את התחום ואת נפש האדם, אתם יכולים להפוך לגרסא הטובה ביותר שלכם. אפרת ננר היא מדריכה ומלווה אישית כבר לא מעט שנים. את דרכה התחילה בעולם החינוך, שם נחשפה לקשיים ולאתגרים איתם מתמודדים ילדים ובני נוער לאורך שנים. עם הזמן, הלימודים והמעבר לעולם ההדרכה והטיפול במבוגרים, בחרה ננר לקחת יסודות מעברה המקצועי וליישם אותם בשיטת טיפול חדשה, המשלב בין עקרונות הטיפול ב NLP , עם טכניקות מעולמות אחרים. משחק NLP זו דרך חוויתית, דרכה אתם מקבלים את ההזדמנות לגלות על עצמכם דברים חדשים ודרכה, אתם לומדים איך לחשוב אחרת, כדי להפוך לגרסא הטובה ביותר שלכם.

    מה התפקיד של המלווה לאורך התהליך

    כל אחד מאיתנו רוצה לעשות שינויים בחייו. זה טבע האדם, אנחנו תמיד שואפים ליותר, זה נפלא וזה חשוב להתקדמות שלנו. אבל, בדרך כלל, אנחנו מגיעים עם הרגלי חשיבה אשר משפיעים על האופן בו אנחנו מתנהלים לאורך הזמן ומונעים מאיתנו לעבור את השינוי אותו אנחנו מעוניינים לעבור. התפקיד של המדריכה והמלווה, זה לראות אתכם ולשקף לכם את התהליך אותו אתם עוברים. דרך המשחק , אתם זוכים להטמיע טוב יותר ומדויק יותר, את המחשבות והאמיתות החדשות שלכם, בתוך הראש והלב.
    כמובן, חלק דרמטי מהטיפול זו הכימיה והקשר למאמנת האישית שלכם. כדי שתוכלו לעבור את התהליך, חשוב לתת אמון במי שרוצה בטובתכם ומוכנה לעבור אתכם את המסע עד שתגשימו את היעדים שלכם במלואם.

    זה הזמן שלכם לתת לעצמכם

    זה לא תמיד פשוט, לפנות לעצמנו זמן ולעשות את מה שאנחנו צריכים לעשות כדי להפוך את החיים שלנו נעימים וטובים יותר. אבל אם אתם רוצים לממש את החיים במלואם, זה הזמן לפנות לקבלת סיוע מהמאנת אפרת ננר ולהתחיל במסע המשותף קדימה.

    פגישת היכרות עבור אימון אישי או/ו עסקי, חינם.


      מאמרים נוספים
      קידום באינטרנט קידום באינטרנט