אפרת ננר
רוצים להתייעץ?
לחצו כאן ומלאו פרטיכם

פגישת היכרות עבור אימון אישי או/ו עסקי, חינם.


    מהו פחד – דמיון מודרך

    מה זה פחד? בשביל מה הוא נחוץ? לפעמים עולות בכן שאלות מהסוג הזה? לפעמים אתם שואלים את עצמכם מדוע אתם נאלצים להתמודד עם הרגשות הקשים הללו ובשביל מה זה טוב? אז לפני שנדבר על הפתרון, חשוב לזכור כי פחד וחרדה הם חלק מהחיים של כל אחד מאיתנו. חרדה היא מנגנון הישרדותי קדום וחשוב. אם לא נפחד, הרי שלא נדע להימנע ממה שמסוכן לנו. ילד המפחד לעלות למתקן גבוה בגינה או אם משהי מפחדת ללכת ברחוב חשוך בלילה, הרי זה מפני שהמנגנון הטבעי, ההישרדותי של שתי הדמויות הללו, מאותת להן כי עליהן לשמור על עצמן. אבל מה עושים כאשר החרדה היא כבר לא מבוסס על מציאות אובייקטיבית? מה עושים כאשר החרדה היא תוצאה של דמיון בלבד? מה עושים כאשר אותה החרדה כמו מונעת מהאדם לממש את מלוא הפוטנציאל שלו? זה הזמן לפנות לקבלת טיפול בשיטת דמיון מודרך לחרדות.

    איך הדמיון הופך לכלי המסייע בריפוי

    הדמיון שלנו הוא כלי חזק מאוד, באמצעותו אנחנו יכולים לחדור חזרה לתת המודע שלנו ולספר לו סיפור אחר, להחדיר אליו כמו 'אמת חדשה'. הרי חרדה היא לא בהיכרח פחד ממשהו המתרחש במציאות האובייקטיבית, לא פעם חרדה היא החשש ממה יהיה בעתיד. מה יקרה אם לא יהיה לי מספיק כסף, מה יקרה אם לא אצליח להירדם בלילה, מה יקרה אם גנבים יפרצו אלי הביתה. אלו רק חלק מהמחשבות שיכולות להתרוצץ במוח של אדם חרד. למרות שבהחלט יכול להיות כי המציאות בהמשך תתברר כאחרת, הרי שהחשש מאותם אירועים, מביא את האדם לסבול עכשיו. אם ננסה לחדור לתת המודע, אם ננסה לספר למוח, באמצעות הדמיון, סיפור אחר, יכול להיות כי אותן מחשבות טורדניות יופיעו בתדירות נמוכה יותר ויותר.

    לבחור במטפלת מנוסה ומקצועית

    אפרת ננר היא יועצת ומאמנת אישית. לאורך שנים, חוקרת אפרת את הקשר של תת המודע לחיים שלנו ולפעולות אותן אנחנו עושים ביום, יום. אם אתם רוצים לקבל טיפול של דמיון מודרך לפחד, הרי שכדאי לכם לפנות עוד היום לקבלת מענה מקצועי.

    פגישת היכרות עבור אימון אישי או/ו עסקי, חינם.


      מאמרים נוספים
      קידום באינטרנט קידום באינטרנט